Tuesday, November 26, 2013

I miss you...

Memahami apa tu bertepuk sebelah tangan.

Memahami apa tu syok sendiri.

Apa boleh kita buat kalau apa yang kita rasa tak sama dengan apa yang dia rasa. 

Bodoh ke saya sebab rasa macam ni? 

Tak dapat bezakan antara ‘terlalu cepat’ & ‘sudah terlambat’. Tak mau terlalu gopoh mengejarnya, & dalam masa yang sama, tak mau terlepas. 

& kalau saya rasa sakit hati, adakah sebab orang tu atau hati saya yang mudah rasa sakit?

& as everytime, I tell myself, “Don’t overthink, get over yourself…”

“Tu lah, awak selalu buat andaian sendiri…” Saya senyum malu, mengaku.

Ah, rasa rindu ni menyakitkan.

“Tak apa ke macam ni? Tak ganggu awak?...”

“Tak apa, kan dah janji semalam…” 

Saya senyum.


7 comments:

  1. Sabar je Hanih... org kata klu 'jodoh' tak kemana..hehe..
    yg penting tetap usaha & doa....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewwwah, haha... InsyaAllah, kalau jodoh tak ke mana kan, betul betul... haha...

      Delete
  2. jodoh tu milik Allah. tapi kita miliki dengan usaha dan izin Allah juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Sy percaya yg cinta tu akan datang pada kita, tak payah susah2 nak m'cari, but still, kita mesti ada usaha... :)

      Delete
  3. Teruskan berdoa. Kalau itu yang terbaik pasti bersatu nanti :)

    ReplyDelete
  4. kalau ada jodoh dia pasti akan jadi milik awak :)

    ReplyDelete