Wednesday, July 3, 2013

Wordless Wednesday #38

23 comments:

  1. assalamualaikum hanih...mcm pernah nampak tempat ni tapi x tahu kat mana ek...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkumslm Mama... Ni kat Tanjung Lumpur, Kuantan... Bangunan putih yg nampak sayup2 tu Hospital Tengku Ampuan Afzan...

      Mama pernah datang sini?...

      Delete
  2. Replies
    1. Kat Tanjung Lumpur, Kuantan... Belakang tu ada kedai makan jual Maggie Ketam sedap! ;p

      Delete
  3. Replies
    1. Betoi, time senja dah ni waktu snap ni... Dengan angin sepoi2... Ah, indah!

      Delete
  4. Replies
    1. Tanjung Lumpur, Kuantan... Sini memang kampung nelayan, seafood sedap2! ;)

      Delete
  5. Replies
    1. Betoi, pada alam semula jadi ciptaan Allah jugak kita rasa tenang... :)

      Delete
    2. Tarik nafas hembus nafas... Hah udara segar... ;)

      Delete
  6. aah betul tenang je tgk..nice view

    ReplyDelete
  7. tenang nya tgk pic ni hanih.. kat mane ni?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kat Tanjung Lumpur, Kuantan... ;)

      Delete
  8. chanteknye view tu....dimana tu?

    ReplyDelete
  9. tenang aje kan .. ;)

    tanjung lumpur nie ??

    ReplyDelete
  10. dh mcm ala2x amik dr dlm air je dh...hihihi

    ReplyDelete
  11. tenang je kan.. suasana senja...

    ReplyDelete