Wednesday, January 16, 2013

Wordless Wednesday #27


20 comments:

  1. Replies
    1. hahaha...sila sila...pilih mana suka...

      Delete
  2. Replies
    1. Nah ambik...sila sila...tak cukup beli kat kedai ye :p

      Delete
  3. Replies
    1. Ni bukan jersi...Ni tote bag...haha...

      Delete
  4. mesej yg nak di bagitau "jagalah gigi anda" atau nak bagitau yg colgate tgh wat promosi ni?hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. L tu apa?...tak faham soalan...sorry...hu3...

      Delete
  6. really admire that bag...nak 1..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan, nak pakai bawak barang picnic atau isi buku pi kelas pun nampak cool! :)

      Delete
  7. tunjuk gambar je?xnak bagi ke.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa...kalau saya boss Colgate saya bagi je ;p

      Delete
  8. Replies
    1. Ni,pi mintak kat Colgate nu...kita bukan bley bagi,depa bagi kat kita sorg satu je...haha...

      Delete
  9. kak sesuai guna jenama nilah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kan Kak?... B'kesan tak mcm produk2 lain... Jenama ni memang dah lama dipercayai... :)

      Delete
  10. Replies
    1. haha...Colgate mai bagi beg tu sorg satu,tu hat banyak tu...haha...nak satu pi mintak kat depa lah, kita bukan bley nak bagi...hahaha...

      Delete