Wednesday, January 2, 2013

Wordless Wednesday #26


20 comments:

  1. Replies
    1. Yup,tapak sejarah ni... Mengenang org kita dulu2...

      Delete
  2. baguslaa kite same2 menghargai sejarah..so, takdelaa lupe diri kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi2,kena tau tujuan belajar sejarah tu,bley kita relate dgn hidup kita :)

      Delete
  3. Replies
    1. Pahang, lbey kurang 45 minit drive dari Kuantan :)

      Delete
    2. jom pi sg lembing!melombong kat sana,haha...

      Delete
  4. katne yer.. perak ke..?? (mama teka teki tau)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...Pahang Mama...Perak famous jugak dgn kegiatan melombong kan dulu...kat Kinta kan,kalau tak silap...

      Delete
  5. Jum pegi sana gali bijih timah...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. kegiatan melombong kat sini dah tutup dah...taktaulah kot2 ada lagi kat situ timah tu,haha...

      Delete
  7. akak pernah ke sungai lembing utk berkelah ..
    tapi x pernah ke lombong nie .. ada lombong erkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. sg lembing cantik kan tempat dia Kak? pekan lama kan...

      ada lombong bawah tanah kat sini Kak...

      Delete
  8. tak pernah sampai lagi sg lembing ni hanih!.. best ke kat sana?? hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best jugak Kak...utk org2 yg minat sejarah mesti suka... tapi lain pada tu ada je taman rusa, bley daki bukit...pemandangan kat sini pun lawa, ala2 pekan lama mcmtu...kalau tak silap,homestay pun ada...

      Delete