Wednesday, July 4, 2012

Irma Hasmie!...

Bukanlah nak kata peminat pun, tapi taulah serba sket & pernah jugak tengok drama lakonannya dari zaman tak b'tudung hingga ke zamannya b'tudung...

Seronok tengok p'ubahan bagus yg dialami, moga kita semua terus-menerus m'p'baiki diri ke arah kebaikan jugak...




Oh, indahnya!

Tak tau nak describe macam mana, tiba2 rasa nak kahwin, boleh tak? Haha...

Semoga b'bahagia bersama hingga ke syurga.

10 comments:

  1. Replies
    1. kan...rasa macam nak kahwin terus pun ada...haha

      Delete
  2. Irma mmg sangat cantik sejak bertudung , bertambah2 berseri :)

    ReplyDelete
  3. Muka Irma masa pre-wedding mulus betul tanpa secalit make-up. Suka kakak tengok:)
    Moga berkekalan hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah,kita doakan sama2 Kakzakie :)

      Delete
  4. serius tgk gmbr irma dan suami rasa nak kawennnn trus je. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah!hahaha...ikut sekali naik atas awan,hahaha...

      Delete