Wednesday, June 6, 2012

Seindah Sakura #3

Ya Allah hai, Anida, kenapa jahat, kejam, gedik, & tak b'hati perut sangat? Dah tu, b'muka-muka pulak, haih.
Kesian Kira & Onyang. 

Kesian Kira, tinggal dia sebatang kara. P'juangan hidup dia selama ni untuk m'beri kesenangan hidup & m'capai kebahagiaan untuk Onyang dia. Tabah dia, kuat dia demi untuk Onyang dia. Dia sanggup kahwin macam tu je dengan Dato' Malik pun sebab Onyang.

Anida pengecut. Main kotor. Kenapa nak dikacau Onyang tu kalau yg dibencikan tu Shakira. Tak suka cara Anida layan Onyang, even cara dia layan Dato' Malik pun ada biadap & b'muka2.

P'ajaran saya dapat, kita tak dapat jangka sebenarnya sejauh mana ses'org tu akan b'tindak dengan kejahatan, hmm...



2 comments:

  1. best plak layan cite ni...js dh siap beli novel smlm..ada beza sikit la cite dlm novel ngan tv...hiihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, kannn? Saya mula2 agak skeptik taw sebab tak berapa layan sket drama Melayu ni, sangat2 memilih sebelum nak tengok tu... Tapi dengan drama ni, memang melekat terus! hahaha...

      wow, kalau siap beli novel, memang dah minat gila2 tu... tebai tak novel dia... saya malas sket bab2 nak m'baca novel ni, haha...

      Delete