Friday, May 25, 2012

Dear ones, don't give up on me...

Dear loyal friends...

Dear family...

Dear Mom, Dad...

Dear The Messenger...

Dear God...

Sejahat mana pun diri aku,
Segelap mana pun cara hidup aku,
Sejelik mana pun kelakuan aku,
Sekesat mana pun tutur bicara aku,
Seserabut mana pun masa & usia aku,

Jangan jangan jangan,
Jangan sesekali aku 'di-putus-asa' kan...

Jangan sesekali diberhentikan,
Segala teguran, segala ajaran, segala doa...
Segala sokongan, segala kasih sayang...

Sama seperti setiap manusia, 
Aku masih inginkan m'jadi sempurna walaupun itu memang hakikinya tak mampu direalisasi...
Jangan putus asa atas diriku agar aku dapat juga sekurang2nya m'cuba m'jadi sehampir sempurna yg aku mampu... 
Jangan biarkan aku hanyut... Jangan.



10 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha, t'ingat pulak kat 1 lagu tu, siapa entah nyanyi, Ramlah Ram kot... Ada kan? Haha...

      Delete
  2. Ayat terakhir tu.
    'Jangan biarkan aku hanyut'.
    Amiin..
    Amiin untuk awak..
    Amiin untuk diri saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... takut tenggelam dalam kejahatan yg diri sendiri buat, hmm...

      Delete
  3. Replies
    1. yeke sama? saya tak comel, hahaha...

      Delete
  4. JANGAN berputus asa...
    KUATKAN semangat hadapi segalanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, penting tu, siap huruf besaq lagi, haha...

      Delete