Saturday, February 18, 2012

Mereka.


Semasa hayat mereka masih ada, hargailah, sayangilah...
Mereka2 yg mahu mengambil berat & risau pasal kau, lebih dari kau risaukan diri sendiri...
Mereka2 yg banyak b’tanya soalan pasal kau, soalan yg mungkin b’ulang2 atau b’bagai2, yg buat kau kadang2 rasa bosan & t’ganggu...
Mereka2 yg terus2 m’hubungi & m’capai kau sehingga mereka dapat dengar suara kau, yg kau kadang2 saja buat tak peduli...
Mereka2 yg sentiasa menaruh harapan kepada diri kau, walaupun kau sendiri tak pernah menaruh harapan apa2 pada diri sendiri...
Mereka2 yg mahu kau dekat dengan mereka, walaupun kau sentiasa m’cari jalan macam mana nak m’jauhi mereka...
Mereka2 yg m’hargai kau lebih dari kau hargai diri sendiri...
Mereka2 yg kadang2 buat kau rasa macam budak2...
Mereka2 yg tak minta apa2 pun dari kau melainkan kesejahteraan hidup kau...
No matter how a loser you may think you are, you have no idea how much you meant to somebody.

8 comments:

  1. singgah sini bace entry....

    wow! blog ni superb sgt...

    entry yg sangat cool....



    nice to meet you....

    selamat berblogging...

    maju jaye !!!!





    hehehehe... nice ")

    ReplyDelete
  2. Life is such.. Don't you think so?

    Tenkiu singgah blog saya Dan komen.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, life is indeed such :)

      Not a problem.

      Delete
  3. nice entry. suha suka, dalam maksudnya. bila baca, suha teringat dekat mak ayah terus menyedarkan suha yang kadang terleka ni. thanks hanih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu Suha, waktu saya tulis ni, memang t'bayang family dalam kepala. :)

      Delete
  4. tanpa mak ayah, sape la kita ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, betoi tu, tak kan lahir pun kat dunia ni...

      Delete