Saturday, January 7, 2012

Sembang-sembang #1

Helmi : Eh, ang ada bela arnab lagi ke?
Saya : Tak ada dah, lepas yg haritu tu mati, yg tu je lah. Aku memang tak ada bela apa2 dah lepas tu.
Helmi : Aku taw ang bela apa?
Saya : Aik, bela apa?
Helmi : Bela perut.



Footnote : Awatlah saya dijadikan amat m'cintai makanan, hmm.

10 comments:

  1. hahahha....dik, kita samalah..akak pun pencinta makanan....

    ReplyDelete
  2. makan2..kate nak turunkan berat! haa jgn lupe bersukan!

    ReplyDelete
  3. makanan penggoda setia manusia. so, what else we can do selain daripada menikmatinya...:)

    ReplyDelete
  4. haha sama la kita bela bendalah tu..hehe

    ReplyDelete
  5. sama lerr...kunun nak diet..tp asik makan jek..lepas makan tau pulak nk mnyesal mkn byk...huk

    ReplyDelete
  6. perut tu lambang kemewahan.. hehe

    ReplyDelete
  7. yeahh. makanan tu mcm terapi. hihi. :D

    ReplyDelete
  8. sihat je perut die..pandai bela ekk.. beli kat mana ? hahhahaa :P

    ReplyDelete
  9. MulutPayau : Hahaha, geng! Siapalah yg tak suka makanan kan...hahaha

    Nizam Ijam : Hahaha... Setuju!

    s.a.y.d.a.t.u.L : Oops!kantoi! Hahahaha...

    Rtp Farra Arisha : Yup! Saya sangat menikmatinya!

    ayie : Benda tu dah bkn bendalah dah kalau dah sebegitu rupa... hahahaha

    Ungu Violet : Hahahaha....Serius sama! Part menyesal tu paling teruk sekali,hahaha...

    Cik Cura : Tapi saya tak mewah pun, haha...

    dyah16! : Terapi? Kalau t'lebih, jadi penyakit pulak, haha...

    ~Nana BamBam~ : Hahahahaha, hahahahaha, baik punya perli....hahahaha

    ReplyDelete