Tuesday, November 29, 2011

Dhia & Azmi #3


Dhia : Saya dengar ramai bunga tertawan dengan awak.
Azmi : Tapi masalahnya, saya hanya tertawan dengan bunga yang ada di sebelah saya. Dan saya teringin nak jadi tangkai dia, sampai mati.
Dhia : Hmm?
Azmi : ^_^
Dhia : Hmm, kalau tangkai dia mati, apa jadi dengan bunga tu nanti?
Azmi : Oh, jadi bunga kering jelah...
Dhia : ^_^
Azmi : ^_^


From the currently-airing TV3 drama, Tentang Dhia.
More on Tentang Dhia :

  1. http://www.tv3.com.my/shows/drama/Tentang_Dhia.html
  2. https://www.facebook.com/pages/Tentang-Dhia/174957289259137?sk=wall
  3. http://www.gua.com.my/hiburan/berita-hangat/Tentang_Dhia_Menanti_Bahagia_Di_Sebalik_Duka.html

8 comments:

  1. mula-mula tengok cerita ni sebab berlakon kat tempat saya, sekarang dah terminat dan terikut pulak.

    ReplyDelete
  2. 0uh..tentang dhia..best cite ni,suke tgk :)

    ReplyDelete
  3. penulis skrip cite dhia ke?
    hehe..minat juga cite tu..
    tiap2 ptg tertunggu2 :)

    ReplyDelete
  4. wak pon sukak kalo cinta sejati jugakk.... eeeeE wak dah datang nihh nk komen komennnnn..........

    ReplyDelete
  5. cinta sejati semua orang pun suka kan wak?hahahaha...ceria betoi wak ni! :D

    ReplyDelete
  6. hahaha...siapalah saya ni nak jadi penulis skrio sehebat penulis skrip drama ni...haha

    ReplyDelete
  7. Saya pun suka tengok! :D

    ReplyDelete
  8. hahahaha...mana, tanjung karang kan?... :D

    ReplyDelete