Thursday, September 15, 2011

TIKET HARI INI HABIS


B'sempena dgn cuti Hari Malaysia esok, memang banyak org yg plan nak balik kampung, betoi tak? Masuklah saya sekali. Ni kes tak puas beraya lagi lah ni, haha.

So, oleh sebab hari2 sebelum ni tak menyempat nak ke Terminal Makmur, Kuantan ni utk beli tiket bas balik, saya p lah tadi dlm waktu sebelum 'Asar macam tu nak beli tiket. Ingat nak balik malam ni. Sampai kat terminal, fuh, punyalah banyak gila org!Cina, Melayu, pakai baju batik asrama, tak pakai baju batik asrama, semua ada. Waktu ni saya tak risau apa2 lagi, tak ada fikir apa2 lagi.

Sampai kat kawasan kaunter jual tiket, ambik ang!, satu2 kaunter dok ada sign macam ni :






Yg atas2 tadi tu tak severe lagi. Maw dapat tengok yg macam ni, maw tak rasa macam hantuk kepala kat dinding.

 
Hah, mana tak gabra & peluh2 sejuk bila macam ni. Tak baliklah jawabnya kan, haha.

14 comments:

  1. patutlah macam kenal je kaunter tu, kuantan rupanya. :)

    ReplyDelete
  2. kamihidup:dok kuantan jgk ke?org kuantan?
    dede:hahaha...yeke...dah tu, ang balik x?...

    ReplyDelete
  3. pernah alami
    dan ramai kawan2 dah alami.
    memang sadis.

    haha :D

    barulah cabaran hidup jauh dr kluarga namanya.

    ReplyDelete
  4. salam,

    tq, sudi follow blog sy... follo u back...

    terigt kenangan ms belaja2 dulu... kenangan nak balik kg... tp tk pernahlah kena tiket abis... klu bas lambat sampai tu pernahlah :) ada sekali tu sampai tgh malam, bru bas sampai, huhuhu...

    so, dpt tiket dak ni?

    ReplyDelete
  5. hehehe.. bila tiket abis xbest.. tp lg xbest bile tiket da abis and kita blum ad tiket. hehe

    ReplyDelete
  6. uishhh..
    laku jgak cuti hari Malaysia ni
    thanks follow blog aku.
    goodnite.
    have a good day tomorrow.

    ReplyDelete
  7. Duk ke la kat Kuantan bumi indah ni, kekeke.

    ReplyDelete
  8. ayuyuu:hidup di 'perantauan'...haha...mengada-ngada je kan, padahal dlm 1 negara...haha

    msredcheesecake:xsempat nak p awal...hu3

    zirconia:balik jugak...xkira...haha

    areef ibn naim:wkumslm...tenkiu2,sy ni baru lg, mintak tunjuk ajaq dr senior2 blogger semua,hu3...

    tiket dpt alhamdulillah lps dok godek2 semua org yg dok jual tiket kat kaunter tu,hahaha...

    kotak bulat:hahahaha..betoi tu

    syazwan che deraman:laku...yg xbeshnya sbb xde bas tambahan mcm wkt raya.tu yg ssh skt tu...
    sama2,mintak tunjuk ajaq lah sy ni dr blogger2 senior... :D

    eyra:kuantan indah ke?hmmm...indahlah ada TC...hahahaha

    ReplyDelete