Thursday, September 29, 2011

Aku, Kau & Dia...


Aku di sini
Masih di sini
Tetap di sini
Seperti masa2 & hari2 biasa.

 
Sayangnya
Kau yg di sana
Tidak lagi masih di sana
Tidak lagi tetap di sana
dan masa2mu & hari2mu bukan yg biasa.

 
Aku...Kau
Kau...Dia
Aku...Dia

 
Dulu kita bertiga bersahabat
Kini kita masih bertiga bersahabat
Cuma
Kau & Dia
Menggunungi, melauti, melembahi, mengawani bersama berdua
Sedang Aku
Hanya mampu memerhati seorang.

 
Hanya kerana masa sekelip mata sahaja
Aku jadi aku sahaja
Dan Kau jadi Kau & Dia

 
Bahagialah kau di sana
Bahagialah juga Dia bersama Kau di sana

 
Biarkanlah Aku di sini
Yg masih yg tetap di sini
Melalui hari2 Aku
Merenungkan mampukah ia jadi masa2 & hari2 yg biasa.

 

Footnote : Rasa macam nak buat 1 lagi blog nak citer benda2 jiwang leleh je,hahaha...


 


 


 

10 comments:

  1. mak aih. leh tahan tahap leleh dia. kehkeh kalu bubuh gambar jiwang pon layannn. haha

    ReplyDelete
  2. Alah, tulis bnda jiwang2 kt sini je. I loikelh to read. hikhik xpyh malu2.. :-p

    ReplyDelete
  3. cik sakdi:hahaha...leleh kan, leleh kan :p

    el-janna:hahaha...jgn x taw...haha

    kak limah si supir:kadang2 kita ni perlu jgk jiwang2 ni...haha

    hana soffelia:tulis sini je ye?...i pun like you like :p

    ReplyDelete
  4. the side of hanih borhan that i rarely see.

    klu nk buat yg jiwang2 tu kasi off the hewwkk! pastu boleh masuk the torch =P

    ReplyDelete
  5. eddy syrol : tenkiu! :D

    man : layan x layan x? :D

    azalia hjsalleh : hu3...mmg

    farah azmi : hahahaha...jgn xtaw weyh... kalau masuk torch nnt x pasai2 kena cop dr jiwang :p

    ReplyDelete