Sunday, January 16, 2011

Strangers...

Dulu, waktu Mr. Perry & Miss Katy tak kena baham dek anjing, maka selalulah 2 ekor arnab-strangers ni datang makan2 kat laman rumah. Seawal-awal bangun pagi untuk solat Subuh, awal lagi depa dok 'meragut', haha. Macam taw2 je kami ada arnab peliharaan kat rumah. Sejak Perry & Katy dah tak ada, depa dah tak mai dah. Jangan2 kena baham dek anjing jugak tak?



5 comments:

  1. anep dan arnab memang tak dapat dipisahkan

    ReplyDelete
  2. AFA:suka. dulu ada bela arnab, Katy & Perry tu lah. tapi dah mati kena baham anjing.tragis kot, haha.skang ni macam nak bela arnab lagi...
    pawahah:haha..kami ada special bond kot...
    edy:yup.mmg comel.adorable...
    dinie: yup, 2 ekor. tp,skang,sekoq pun xmai dah...

    ReplyDelete