Saturday, January 15, 2011

Randoms #2

1. Pernahkah anda rasa 'hot'?
Errr, PASS.

2. Upload wallpaper yg anda gunakan sekarang.

3. Cerita pasal wallpaper tersebut.
Nama gambaq : Hosta & Bumblebee.
Bunga ungu & lebah. Wallpaper ni tak menandakan yg saya suka bunga ye.Saya set laptop saya punya wallpaper background setting supaya randomly tukaq each 15 minutes from folders 'Hijau' yg ada saya save gambaq2 yg ada kaler hijau2.

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Pizza pasar malam kira x?

5. Lagu paling terbaru anda dengar?
Bombastic Love - Britney Spears (kantoiii...). Random song je ni.

6. Apa yg anda buat selain menyelesaikan tagged ni?
Garu kepala, tunggu air dlm water-heater masak, baca nota pasal CPR, websurfing & dengar lagu.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Anep, Hanip Borhan, Hanih, Mat Anep, Hanip Bo, Hanip Bolohan (kesian, nama bapak pulak yg 'di-altered' untuk dua nama latter tu)

8. Tag lagi 5 orang.
1. Dinie Q
2. Diya Izzati
3. Farahah Fahim
4. Farah E
5. YOU

9. Siapa orang no. 1 kepada anda?
A respected & brilliant classmate, strong woman. ^_^

10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5?
Jangan marah!haha...

11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?
Errr. Dulu adalah kot. Skang ni maybe happily single & available. Btoi x, Pawahah?haha...

12. Bagaimana pula dengan no. 2?
Senyuman dia manis. Nampak gusi atas.

13. Kata2 cinta dengan orang no. 4?
Eee. Haha, xmaw xmaw. Dia nak dengaq dari orang lain lah, haha.

14. 5 perkara yg anda tahu tentang orang yg anda tag.
1. Tengah jalan2 kat KL skang.
2. Tormented by bayangan kakak dia. Orang selalu cakap dia lagi itu ini dari kakak dia but dia still awesome. ^_^
3. Suka makan. Suka shopping. Ada scoot chomell kaler oren.
4. Ada kucing siam main2 kat belakang rumah.
5. Tengah baca ni & pikir2 nak buat ke x tagged ni, haha.

4 comments:

  1. hahaha...sgt true tok yg last tuh..tgh fikir nk wat ke x...

    ReplyDelete
  2. betol betol! jap lagi aku buat

    ReplyDelete
  3. aku mmg awesome..

    oih gusi aku one in the million okayy. cesss

    ReplyDelete
  4. hns:haha...kalo ada masa bley je wat, kalo boring2...bukannnya wajib pun,haha..
    pawahah:yay! :p
    Dj:yup...aku bkn ngorat ang,tapi senyuman anda menawan..hahaha :p

    ReplyDelete