Sunday, January 9, 2011

Nasi Daun Pisang

Hmm. Lamanya tak makan dekat Alif Curry House. Terletaknya dekat area2 jalan nak ke Masjid Negeri, bandar Kuantan. 1 neghai lah. Lecturer Anatomy, Prof Jala lah yang mula2 bawa kami satu kelas makan2 dekat sini terus aku 'terminat' untuk makan dekat curry house. Menu favourite, Nasi Daun Pisang. Ok lah, boleh tahan sedapnya. Harga standard lah, RM5 - RM10 b'gantung jugak pada lauk2 yg kita pilih. Sekali sekala Ok lah kan.



2 comments:

  1. alamak anep, terliuq pulak aku tengok gambar tu. nak p alif jauh pulak

    ReplyDelete
  2. hahaha..kannn? apa lg.serbu lah!laaa,bkn jauh mana pun ceq. Amboih, pe cm bley plak noh, x jauh mana dah dr ecm tu =D

    ReplyDelete